Spring til indhold

Storytelling – den gode historie

Mennesker elsker gode historier. Og dine kunder elsker at genfortælle din historie, hvis den er god og de kan genkende sig selv og deres hverdag i den. Men hvis du ikke selv kan fortælle din historie, så kan dine kunder heller ikke genfortælle den.
 
Dette værktøj hjælper dig med at finde dit ståsted, som er kernen i din forretning.
 
Du skal bruge historien om din forretning, når du snakker med dine kunder. Skriv den på din hjemmeside, brug dele af den på sociale medier og tag udgangspunkt i den, når du vil have en artikel i lokalavisen.

Identitet

Her skal du skrive dine vigtigste værdier. Det er det du står for, og det som aldrig ændre sig. Kort sagt er det DNA’en i din forretning.

Mission

Din mission er det du gerne vil gøre for nogen eller noget. 

Vision

Her skal du skrive det der driver dig, og det du drømmer om at opnå.

Omdømme

Her skal du skrive det du gerne vil have, at andre siger om dig og din forretning.